kaktusmuffin

Mitt i livet.

Alvin

Kategori: Allmänt

Alvin var vår första Cocker spaniel & kom till oss sommaren 2011 som omplacering & var då 3½ år gammal.
Speciell från dag 1 , visade verkligen alla härliga sidor en hund kan.
Han var min lilla svans & följde mig var jag  än gick. Var tydlig i sitt språk & gillade de flesta hundar han träffade.
Han älskade alla smådjuren & kunde sitta långa stunder & bara titta på våra Gerbiler, kaniner & hamstrar.
Han gjorde dem aldrig illa & om någon klättrade över honom låg han helt stilla. Bollar var hans favorit så de kunde vi inte ha ligga framme då vår svarta var lika bolltokig han.
Lyckan var total till april 2014 då han blev akut sjuk & efter tre dagar hos två olika veterinärer fick han stilla somna in & mitt hjärta blöder än idag. Lycka var att få ha honom den tiden vi hade tillsammans!
 
 
 
Kommentera inlägget här: